Reklamace

Pro lepší srozumitelnost a Váš komfort uvádíme několik praktických postřehů týkajících se našich obchodních podmínek v části „Reklamační řád“ a "Odstoupení od smlouvy"

 

Odstoupení od smlouvy

Jedná se o Odstoupení od smlouvy??? Výrobek vlastníte méně než 14 dní???

Pro zjednodušení Vám nyní ukážeme jak postupovat v několika základních situacích:

Vrácení nepoškozeného/funkčního  výrobku do 14 dní bez udání důvodu spolu s písemným odstoupením od smlouvy a kompletním nepoškozeným příslušenstvím. 

Formulář odstoupení od smlouvy naleznete na našich stránkách dole v sekci "Ke stažení". Formulář vyplněte a společně s kopií faktury a zbožím zašlete zpět na naši adresu:  

A.N.D. - Y.O.U. s.r.o.

Výletní 1108

739 32 Ostrava - Vrataimov

Pro bližší informace volejte +420 744 436 621

Zboží NEZASÍLEJTE na dobírku, takto zaslané zásilky nebudou převzaty. 

Po kontrole výrobku provedené našim zaměstnancem vám bude platba vrácena na vámi uvedený bankovní účet obvykle do 3 pracovních dní.

 

REKLAMACE

Výrobek vlastníte více než 14 dní a méně než 2 roky?? Jedná se o reklamaci výrobku??

Řešení: standardní reklamace dle následujícího postupu, jak postupovat při reklamaci:

Je nutné vyplnit reklamační protokol, který nalaznete na našich stránkách dole v sekci "Ke stažení". Společně s kopií faktury výrobek zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození a oznamte reklamaci naši společnosti. Vše ostatní vyřídíme za Vás. Nabízíme vám i možnost přepravy reklamovaného výrobku zdarma zpět k nám. Tuto službu nám zajišťuje přepravní společnost DPD nebo můžete zboží zaslat na vlastní náklady na naši adresu:

A.N.D. - Y.O.U. s.r.o.

Vidovská 166

370 07 České Budějovice

Pro bližší informace volejte +420 777 978 673

UPOZORNĚNÍ:

Pokud se jedná o výrobek společnosti Apple - iPhone je nutné zcela odstranit (ne jen vypnout) ze zařízení službu najít my iPhone. V opačném případě nemůže být výrobek předán do servisu!!!!!!!

Doplňkové zboží jako je např. ochranné fólie, ochranné sklo apod. servisní středisko toto doplňkové zboží v případě výměny nenahrazuje novým nebo nepřelepuje na nový díl, neboť se jedná o příslušenství jednorázového použití. Z tohoto důvodu doporučujeme tyto fólie nebo skla z přístroje před odesláním na reklamaci sejmout.

Jakmile zboží obdržíme obratem je našim zaměstnancem odesláno do autorizovaného servisu a nejpozději do 30-ti dnů bude zasláno zpět k vám. K výrobku je nutné doložit reklamační protokol  (s přesným popisem  závady) a doklad o koupi.

Detailní reklamační podmínky najdete v našich obchodních podmínkách.

 

 

Poškozená zásilka vlivem přepravy

Obdrželi jste zásilku s poškozeným balením nebo samotným výrobkem??? Jedná se o poškození vzniklé manipulací a přepravou??

Řešení: nepřevzetí výrobku od přepravní společnosti, případně sepsání  protokolu o škodě při převzetí.

Značky