REKLAMACE PRODUKTU

Pro reklamaci prosím vyplňte níže uvedený reklamační formulář online.

Ve formuláři naleznete údaj - číslo reklamace - RMA, toto číslo se skládá z čísla Vaší obj./datum obj. - uvedeno na dokladu.

Doplňkové zboží jako je např. ochranné fólie, ochranné sklo apod. servisní středisko toto doplňkové zboží v případě výměny nenahrazuje novým nebo nepřelepuje na nový díl, neboť se jedná o příslušenství jednorázového použití. Z tohoto důvodu doporučujeme tyto fólie nebo skla z přístroje před odesláním na reklamaci sejmout.

Nezapomeňte zásilku označit příslušným RMA číslem, bez něj nemůžeme vaši zásilku převzít a začít reklamační proces.

Údaj IMEI/SN je uveden na originální krabičce výrobku.

Po zadání reklamace pak již můžete v této záložce http://ocostrava.cz/reklamace-produkt sledovat stav Vaší reklamace.

Nové zboží  [více]

Značky